Proč mít e-maily na vlastní doméně?

V dnešní době, kdy zaregistrovat si vlastní doménu je otázka chvilky a hlavně již spousta z nás svou vlastní doménu má – a třeba jich má i více si stále častěji klademe otázku, proč ve svém podnikání a nebo vlastním projektu lidé používají e-maily zdarma dostupných služeb jako je @seznam.cz @email.cz atd.
70-662

E-mail mám, mám ho na seznamu, všichni ho znají.. na tom přece není nic špatného!

 

Ano, v zásadě na tom opravdu není nic špatného. Málokdo si ale již položí otázky, které se týkají například bezpečnosti či budoucnosti a v neposlední řadě také své osobní značky.

Stálá adresa, jasná adresa

Existují služby, které velmi rády mění adresy svým uživatelům – a nemusí to být zrovna malí poskytovatelé. Stává se, že v průběhu používání služeb zdarma dojde k jejich přejmenování či spojení s jiným významnějším partnerem. A proč by to měl odnášet uživatel? Najednou je z hotmailu outlook? Na jak dlouho to bude tentokrát? Proč mám najednou za zavináčem něco jiného?

Vlastní adresa, vlastní značka

S provozem e-mailu je spojena také naše identita – když vezmeme v úvahu, jak snadné dnes může být svou identitu zfalšovat a nebo znehodnotit, tak je zarážející, že stále tohle nebereme vážně :)

JanNovak84@seznam.cz nebo sexymeda@.. mohou být pro některé příležitosti kontaktu dokonce nevhodné, a nebo jen matoucí. Přitom stačí málo, a i toto lze vyřešit.

Možnost tvořit více adres

Na vlastní doméně můžeme zvolit a vytvořit nejen jednu adresu, lze vytvořit celou strukturu a přístupová práva k e-mailu. Lidé velmi často při svém růstu ve firmě řeší potíže sjednocení těch „seznamáckých adres“. A je to pravda – ono je opravdu lepší mít firemní e-maily na vlastní doméně.

Lepší a důvěryhodnější pohled na firmu

Není hezčí pohled na polepená auta s firemními e-mailovými schránkami, které nás vedou na servery seznamu či gmailu. Vžijte se do role zákazníka, který se rozhodne kontaktovat firmu na právě uvedený e-mail. pujcimepenize@hotmail.com. Jasně, hned si tam půjdete půjčit.

Je zřejmé, že mnohdy to sami majitelé e-mailových schránek nedělají záměrně, jen jim to prostě nepřijde jako věc, kterou by měli řešit. Mnohdy jsou tyto e-maily uváděny i jako součást audio či video reklamy, a tam to dobrý dojem rozhodně nedělá.

A jak jste na tom vy, kolik domén a hezkých e-mailových adres máte?

70-685